kom igen Färjestad

regn, regn, regn… inte så roligt väder ute.

Känner att de blir bättre med min axel iaf, har cyklat hela denna vecka istället för innebandy träningarna. kom igen nu axeln, bli bra.

Just nu är jag hemma i kära Sutterhöjden. mysigt, javisst. igår var jag på begravning å efter de åkte jag in till Karlsta för å umgås lite med min vän Simon. vi kikade The other guys på bio, haha störd å bra film! precis vad vi gillar..

Nu ska jag träna axeln lite men min lillasyster ligger på golvet bakom mig å vill leka…. ”Elin, vad ska vi göra?, vi måste göra nått”  ”Elin, de är roligt att vara ute å köra bil å lyssna på hög volym, kan vi göra de?”  ”Elin lek med mig, du är så tråkig ibland”  ajjaaaaaaaaaaaaaaaaa syrrran, nu bygger vi väll pärlplattor.

Kom igeeeeeeeeeeeeeeeeen nu Färjestad!!!!!!!!!

ha en bra dag! 😉

Ett svar to “kom igen Färjestad”

  1. känns konstigt att du är hemma i molkom och inte jag…

Lämna en kommentar