varmvatten?

jag är ju inte allt för bra på att uppdatera , får lite klagomål ibland;)

kom nyss hem från Stockholm. vi lirade mot Djurgården idag å de blev förlust med 8-6. skönt att äntligen kunna spela, varit borta pga min skadade axel.

matchen kunde ha gått hur som helst faktist. vi gör väll inte en av våra bättre matcher direkt. men jag kan inte ta segern från Djurgården, dom var bra.  såklart trist å förlora men bara å lära sig av de å ta nya tag. i 2 perioden fick jag tydligen en 2+10 för osportsligt uppträdande, den missade jag helt. för enda stället jag var på var planen eller på avbytarbänken. ingen annan bänk alltså 🙂 så vart kom den utvisningen ifrån? 🙂

har en fin bula i huvet nu också, fick en liten skön tryckare i sarghörnet så jag flög in i väggen. Våra killar har tv-match i möra så jag hoppas inte jag blir inzoomad… de vore ju döden..

Efter matchen såg vi att alla Djurgårdsspelare åkte hem utan att ha duschat, o fräscht tänkte vi. men senare förstod vi varför. vart var varmvattnet i duschen? saaaaatan vad kallt det var. jag var för feg för å duscha håret. dom kunde väll haft en bastu som vi kunde värmt oss i iaf….

nu har ja lite ont i huvet efter smällan så ska nog lägga mig:) natti.

2 svar to “varmvatten?”

  1. Hur kommer det sig att du inte är med i landslaget?

    • elinreinestrand Says:

      Jag skadade min axel på gymmet (drog den ur le + en muskelbristning) så jag kunde inte träna. för att man ska komma med i landslaget måste man lämna in ett beep/cooper resultat och de kunde inte jag göra pga av min axel.

Lämna en kommentar