1-1 i matcher och matförgiftad!

Det var ett taggat KAIS som i Lördas begav sig mot Gotland för kvartsfinal 2. under båtfärden fick tvillingarna presenter av oss eftersom dom har fyllt år. bla fick dom hångeltuggummin som jag å erica genast tog ifrån dom. vi satte oss vid coach Roger för att se om dom funka, dom funkade väll hyffsat bra, vi fick en kram, alltid nått..

annans åt vi kycklingklubba å vissa åt pyttipanna på båten. alla hade vi lite småont i magen men inget vi tänkte på direkt. men under natten var de hemskt för min del, sov kanske 1 timme totalt. svinont i magen! på möran kunde jag inte äta någonting, försökte få i mig lite yoghurt men fick springa till toan direkt. kul för min del.. kan inte berätta så mycket om matchen heller för jag satt på läktarn/omklädningsrummet.

vi kom hem 23.30 igår, å under ett dygn har jag kunnat fått i mig en macka. kunde sova hela natten utan att ha ont i magen så det var skönt. de blir inge jobb idag, måste försöka få i mig lite mat å vila.. ja kan väll säga som så att jag är sjuuuuuuuuuuukt taggad tills på fredag när vi spelar igen!!

nu blir det nyponsoppa.

Lämna en kommentar