imöra börjar Västerås cityfestival

guuud vilket underbart väder de är ute, om de vore så här jämt. såg även några som bada förut, kaaaalllt ?!?!  jag väntar nog med de;)

har jobbat 06.00-16.00 denna vecka för jag ska vara ledig imorgon, så tar i kapp lite. har iaf fått ihop 8 extra timmar nu, skööönt! 🙂 konstit nog har jag faktist vare pigg på möran när jag har gått upp 05.20, men de är bara för att solen skiner genom fönstret säkert;)

just nu är de lite segt i benen, sprang från pappa till mamma igår å de ä 9 km. de sista 2 km är på asfallt å de är inte min favorit. men jag somnade gött när jag kom hem.

läste nyss på nätet  å såg att de tänker visa några tv matcher från VM. de är mycket bra 🙂 hoppas att man kommer med i laget och sedan får vara med å slåss om ett VM guld.

var iväg med min tå förut hos fotvården. hon slipa på den och sa att den har blivit så stor av alla skavsår jag har fått. det börjar även bli lite så på den andra lilltån också, faseeen. men hon sa att om de blir värre så måste man skära bort den. jag vill göra de nu, den är så grymt fuuul också skaver de hela tiden när jag har skor på mig, ajaj. men de blev lite bättre nu när hon greja lite med den:)

Imöra bär de iväg te västerås, 06.05 går taxin hemifrån mig in till tågstationen. vi ska stå i en monter där folk får komma och stri lite med oss, speedshooting (vet ej hur de stavas) kommer finnas och vi finns där såklart:) detta kommer även vara under lördagen. hoppas ändå att vi hinner se fotbollen i möra kväll. Pöjkera spelar ju mot England.  :D:D viiiinst nu! kommer såklart ta med mig datorn å kameran i möra, viktigt. blir nått inlägg såklart=)

nu ska jag ut i solen igen =)

Lämna en kommentar