Rönnby-IKSU i Globen

vilken rolig helg det blev i Nyköping, massa innebandy godis 😉 Stockholm tog hem segern på damsidan och jag måste säga att dom var riktigt bra! bra spelare på varje position och ett roligt spel.  På herrsidan vann Västerbotten på straffar, tycker dom var värda de för dom var bättre överlag.

****

Äntligen är solen här 😀 satt ute på min balkong igår med Miche å Emelie, blev faktist lite brun, niiice! satt ju ute i 4h så de vore konstigt om jag inte blev de…. Blev cykel ner till träningen där vi var 21 pers, skoj med så mkt folk. vi körde 1h träning och efter de körde jag sprint och sen var det bara att cykla hem 🙂 mkt skön dag!

Idag ska jag tvätta i massor och städa, sen efter de blir de balkong mys i solen:D ikväll ska jag ner till hallen och köra sprint och skjuta lite, bra liv 😀

****

Får gratulera alla 4 finalistlag, IKSU, Rönnby, Storvreta och Täby!! sen måste jag även säga att Endre har gjort en kanon säsong. dom är riktigt grymma på hemmaplan och fick en 5 och avgörande match mot IKSU, det var nog inte en enda som trodde att de skulle bli så, bara att lyfta på hatten 🙂

Åker självklart å kikar på matcherna i Globen, det är bara ett måste ;D

Lämna en kommentar