Player twin curve 2.0

Sitter och beställer lite grejer från Unihoc nu, tröjer, t-shirt å sådär 🙂 men funderar faktist på å beställa en player twin curve. provade den nu under SM för å känna på hur de kändes med curve i skaftet, tyckte den var skön. fick på ett skott i 152 km/h, alltså nytt person bästa!! ja bara whaaaaaaat?!?! började nästan grina för så glad blev jag. En stund senare kom en kille och sköt i 185 km/h, då la jag klubban ner och gick…. höll på å grina igen men denna gången för att han var så mycket bättre än mig…..suck…. får börja på ridning istället, de kanske är mer min grej. galopp, skritt, trav?? haha njaaaaa, kanske inte är min grej ändå, gillar inte att ha hjälm på mig…

Ååååååå vad skönt med sol idag igen! varit balkong häng med Larre och Marre idag, underbart 😀 sen bytte jag till sommardäck på bilen 🙂 sommar, sommar å sol……

Neeeppp smålagsspel i hallen sen, tjing!

2 svar to “Player twin curve 2.0”

  1. Öjj? Vilken cool klubba!! Inget för mig tror ja, d tog nästan hela säsongen för mig att vänja mig vid min curve 1,5…. 😛

  2. Chrisse Says:

    Intressant och mkt rolig läsning! :0)

Lämna en kommentar