koooossssooorna

Underbar resa hem till värmland igår på 5½ h men buss å tåg! fick sitta breve några pajaser hela vägen så man hade ju inte tråkigt iaf 😉 idag städade jag pappas bil, sen hjälpte jag honom med att flytta några kalvar:) jag stog å klia en ko på ryggen för dom älskar sånt, fast när man slutar klia så blir dom sura, mkt sura…. jag fick nog stå i 30 minuter å klia en, sen bad jag pappa ta över för jag ville inte ha en sur ko springandes efter mig.. tack pappa!!!.. men jag tror han kom in 3 h senare stackarn..

Farmor har döpt en kalv till Prinsessan Elin 😀 jääättteee söt!  dock inte lika kul att den är lortigast av alla…….

undrar om man skulle prova å ta med en kalv in i huset.. nångång ska jag satan sova med en i sängen

just ja, World Challenge börjar på fredag i Karlstad! samlas imöra 12.30 å de håller på tills på Söndag:) de blir rooooooligt!

nu blire sängen, natti!

****

ps. GRATTIS RÖNNBY OCH STORVRETA!!

8 svar to “koooossssooorna”

  1. kossorna(L)

  2. åååh…vill åsså klappa kossor 🙂 Får man göra studiebesök i Molkom kanske? 😉

  3. Trodde det hette kossera???????

    • elinreinestrand Says:

      skrev ju kossorna bara för å se om du skulle kommentera detta.. KOSSERA heter de såklart!

  4. Hej Elin kul att du bloggar. Snygg bild. Det skall bli kul att träffa dig på fredag. Njut bland djuren till dess.

  5. naaaaaaaaaaaw snuffsiga

Lämna en kommentar